نرم افزار مدیریت مشتریان

نرم افزار مدیریت  مشتریان

نرم افزار پشتیبانی و مدیریت مشتریان مهم نیست چه تعداد کارمند داشته باشید! مجموعه شما در هر اندازه و مقیاسی میتواند با وجود یک نرم افزار مدیریت مشتریان مثل یک تیم حرفه‌ای و قوی پاسخگوی همه درخواستهای مشتریانتان باشد. مدیریت مشتریان و پاسخگویی به موقع به درخواستهای آنها موجب ارتقای سطح پشتیبانی مجموعه شما خواهد شد. در نرم افزار مدیریت مشتریان کایاکو، هر کاربر و مشتری یک پروفایل مختص به خود را دارد، این پروفایل حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری است. نرم افزار مدیریت مشتریان کایاکو قابلیت بارگذاری فایل وعکس را در پروفایل هرمشتری داراست. میتوانید تصویر مدارک شناسایی اخذ شده از مشتری، فایل قرارداد ، فاکتور و غیره را در نرم افزار میریت مشتریان کایاکو بارگذاری کنید. هر کاربر یا مشتری میتواند با اییمیل شماره موبایل و یا نام کاربری اختصاصی به داشبورد نرم افزار مدیریت مشتریان دسترسی داشته باشد. تیکت جدید ایجاد کند و یا وضعیت تیکت‌های خود را مشاهده کند. همچنین میتواند فرم سفارشی اطلاعات خود را تکمیل یا ویرایش کند. تمامی فعالیت‌ها و درخواست‌های کاربر در صفحه داشبود او قابل مشاهده و دسترسی است. همچنین کاربر هم از طریق وب سایت و هم داشبورد خود امکان شروع گفتگوی آنلاین و دریافت پشتیبانی را دارد. تاریخ‌های خاص جهت یادآوری تمدید قرارداد، سررسید پرداخت و سایر موارد در نرم افزار مدیریت مشتریان کایاکو قابل تنظیم است. اگر مجموعه شما برنامه یا اولویت خاصی برای اراپه پشتیبانی به مشتریان خود دارد مییتوانید از طریق تعریف یک SLA این اولویت بندی را اعمال کنید.

 

 

نرم افزار پشتیبانی و مدیریت مشتریان

 

مهم نیست چه تعداد کارمند داشته باشید! مجموعه شما در هر اندازه و مقیاسی میتواند با وجود یک نرم افزار مدیریت مشتریان  مثل یک تیم حرفه‌ای و قوی پاسخگوی همه درخواستهای مشتریانتان باشد. مدیریت مشتریان و پاسخگویی به موقع به درخواستهای آنها موجب ارتقای سطح پشتیبانی مجموعه شما خواهد شد. در نرم افزار مدیریت مشتریان کایاکو، هر کاربر و مشتری یک پروفایل مختص به خود را دارد، این پروفایل حاوی تمام اطلاعات مورد نیاز مشتری است. نرم افزار مدیریت مشتریان کایاکو قابلیت بارگذاری فایل وعکس را در پروفایل هرمشتری داراست. میتوانید تصویر مدارک شناسایی اخذ شده از مشتری، فایل قرارداد ، فاکتور و غیره را در نرم افزار میریت مشتریان کایاکو بارگذاری کنید.

هر کاربر یا مشتری میتواند با اییمیل شماره موبایل و یا نام کاربری اختصاصی به داشبورد نرم افزار مدیریت مشتریان دسترسی داشته باشد. تیکت جدید ایجاد کند و یا وضعیت تیکت‌های خود را مشاهده کند. همچنین میتواند فرم سفارشی اطلاعات خود را تکمیل یا ویرایش کند. تمامی فعالیت‌ها و درخواست‌های کاربر در صفحه داشبود او قابل مشاهده و دسترسی است. همچنین کاربر هم از طریق وب سایت و هم داشبورد خود امکان شروع گفتگوی آنلاین و دریافت پشتیبانی را دارد.

تاریخ‌های خاص جهت یادآوری تمدید قرارداد، سررسید پرداخت و سایر موارد در نرم افزار مدیریت مشتریان کایاکو قابل تنظیم است. اگر مجموعه شما برنامه یا اولویت خاصی برای اراپه پشتیبانی به مشتریان خود دارد مییتوانید از طریق تعریف یک SLA این اولویت بندی را اعمال کنید.