گفتگوی آنلاین

ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو بر روی تمامی نسخه‌های آن به صورت پیش فرض ارائه میشود. کاربران در هر ساعتی امکان گفتگوی آنلاین با اپراتورها و دپارتمانهای مختلف را دارند. تمامی سوابق گفتگوی آنلاین در پروفایل کاربر بدون محدودیت ذخیره میشوند و برای اپراتورهای گفتگوی آنلاین و یا سایر اپراتورها قابل دسترسی هستند. پاسخگویی در لحظه به کاربران و حل مسائل و مشکلات آنها نقش بسزایی در فرایند پشتیبانی کاربران دارد. نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ مشتریان کایاکو یک ماژوب کامل و بدون محدودیت تعداد گفتگوی آنلاین به شما ارائه میدهد و شما را از تهیه سایر نرم افزارهای جانبی بی‌نیاز میکند. در نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو هر اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به سایر اپراتورها انتقال دهد و یا یک یا چند اپراتور دیگر را به گفتگو دعوت کند. در پایان مشتریان و کاربران میتوانند به نحوه پاسخگویی در گفتگوی آنلاین امتیاز دهند و در صورت نیاز اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به یک تیکت تبدیل کند و به دپارتمان و کاربر مرتبط ارسال کند و کاربر از طریق کد پیگیری دریافتی ادامه‌ی روند پاسخدهی درخواست خود را مشاهده کند. در ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو کاربران علاوه بر گفتگوی امکان ارسال فایل با پیشوندهای متعدد و مشخص شده از سمت ادمین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ را دارند. ادمین سیستم پشتیبانی میتواند حجم و پیشوند فایلهای ارسال را مدیریت کند. ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو دارای امکان تشخیص هویت کاربران است. شما میتوانید علاوه بر آی پی کاربر منطقه جغرافیایی (لوکیشن) کاربر را نیز مشاهده کنید و هم اینکه از چه مرورگری و چه ورژنی از آن استفاده میکند. همچنین میتوانید مشاهده کنید از چه صفحاتی از سایت بازدید کرده است. کاربران شما میتوانند از طریق شماره همراه و یا ایمیل یک گفتگو ایجاد کنند. اسکریپت گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی مشتریان و تیکتینگ کایاکو را میتوانید در هر صفحه‌ای از سایت و یا حتی در چندین سایت خود قرار دهید و محدودیتی بابت تعداد گفتگوی انلاین و نیز تعداد کاربران نخواهید داشت. همچنین ماژول گفتگوی آنلاینو ماژول اتصال به ویپ بدون هزینه اضافی روی تمامی پکیج‌های نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان کایاکو قرار دارد. نحوه پیاده سازی آن بسیار ساده و قابل تغییر از سوی کاربر است. میتوانید لوگوی سازمانی خود را قرار دهید و از رنگ سازمانی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید یک پیغام پیشفرض برای آغاز گفتگو با کاربران تعریف کنید. ماژول گفتگوی آنلاین یک ابزار مقرون به صرفه است که در نهایت منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و میتواند یک مشتری بالقوه را تبدیل به یک مشتری بالفعل کند. برای کاربران پاسخگویی در لحظه یک ویژگی ارزشمند است و بسیاری از نخستین بازدیدکنندگان وب سایت ترجیح میدهند این امکان را تجربه کنند و نحوه پاسخگویی و سرعت عمل در پاسخگویی تاثیر بسزایی در تصمیم گیری کاربر خواهد داشت.

ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو بر روی تمامی نسخه‌های آن به صورت پیش فرض ارائه میشود. کاربران در هر ساعتی امکان گفتگوی آنلاین با اپراتورها و دپارتمانهای  مختلف را دارند. تمامی سوابق گفتگوی آنلاین در پروفایل کاربر بدون محدودیت ذخیره میشوند و برای اپراتورهای گفتگوی آنلاین و یا سایر اپراتورها قابل دسترسی هستند. پاسخگویی در لحظه به کاربران و حل مسائل و مشکلات آنها نقش بسزایی در فرایند پشتیبانی کاربران دارد. نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ مشتریان کایاکو یک ماژوب کامل و بدون محدودیت تعداد گفتگوی آنلاین به شما ارائه میدهد و شما را از تهیه سایر نرم افزارهای جانبی بی‌نیاز میکند. در نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو هر اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به سایر اپراتورها انتقال دهد و یا یک یا چند اپراتور دیگر را به گفتگو دعوت کند. در پایان مشتریان و کاربران میتوانند به نحوه پاسخگویی در گفتگوی آنلاین امتیاز دهند و در صورت نیاز اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به یک تیکت تبدیل کند و به دپارتمان و کاربر مرتبط ارسال کند و کاربر از طریق کد پیگیری دریافتی ادامه‌ی روند پاسخدهی درخواست خود را مشاهده کند. در ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو کاربران علاوه بر گفتگوی امکان ارسال فایل با پیشوندهای متعدد و مشخص شده از سمت ادمین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ را دارند. ادمین سیستم پشتیبانی میتواند حجم و پیشوند فایلهای ارسال را مدیریت کند.

ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو دارای امکان تشخیص هویت کاربران است. شما میتوانید علاوه بر آی پی کاربر منطقه جغرافیایی (لوکیشن) کاربر را نیز مشاهده کنید و هم اینکه از چه مرورگری و چه ورژنی از آن استفاده میکند. همچنین میتوانید مشاهده کنید از چه صفحاتی از سایت بازدید کرده است. کاربران شما میتوانند از طریق شماره همراه و یا ایمیل یک گفتگو ایجاد کنند. اسکریپت گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی مشتریان و تیکتینگ کایاکو را میتوانید در هر صفحه‌ای از سایت و یا حتی در چندین سایت خود قرار دهید و محدودیتی بابت تعداد گفتگوی انلاین و نیز تعداد کاربران نخواهید داشت. همچنین ماژول گفتگوی آنلاینو ماژول اتصال به ویپ بدون هزینه اضافی روی تمامی پکیج‌های نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان کایاکو قرار دارد.

نحوه پیاده سازی آن بسیار ساده و قابل تغییر از سوی کاربر است. میتوانید لوگوی سازمانی خود را قرار دهید و از رنگ سازمانی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید یک پیغام پیشفرض برای آغاز گفتگو با کاربران تعریف کنید.

ماژول گفتگوی آنلاین یک ابزار مقرون به صرفه است که در نهایت منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و میتواند یک مشتری بالقوه را تبدیل به یک مشتری بالفعل کند. برای کاربران پاسخگویی در لحظه یک ویژگی ارزشمند است و بسیاری از نخستین بازدیدکنندگان وب سایت ترجیح میدهند این امکان را تجربه کنند و نحوه پاسخگویی و سرعت عمل در پاسخگویی تاثیر بسزایی در تصمیم گیری کاربر خواهد داشت.