گفتگوی آنلاین

ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو بر روی تمامی نسخه‌های آن به صورت پیش فرض ارائه میشود. کاربران در هر ساعتی امکان گفتگوی آنلاین با اپراتورها و دپارتمانهای مختلف را دارند. تمامی سوابق گفتگوی آنلاین در پروفایل کاربر بدون محدودیت ذخیره میشوند و برای اپراتورهای گفتگوی آنلاین و یا سایر اپراتورها قابل دسترسی هستند. پاسخگویی در لحظه به کاربران و حل مسائل و مشکلات آنها نقش بسزایی در فرایند پشتیبانی کاربران دارد. نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ مشتریان کایاکو یک ماژوب کامل و بدون محدودیت تعداد گفتگوی آنلاین به شما ارائه میدهد و شما را از تهیه سایر نرم افزارهای جانبی بی‌نیاز میکند. در نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو هر اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به سایر اپراتورها انتقال دهد و یا یک یا چند اپراتور دیگر را به گفتگو دعوت کند. در پایان مشتریان و کاربران میتوانند به نحوه پاسخگویی در گفتگوی آنلاین امتیاز دهند و در صورت نیاز اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به یک تیکت تبدیل کند و به دپارتمان و کاربر مرتبط ارسال کند و کاربر از طریق کد پیگیری دریافتی ادامه‌ی روند پاسخدهی درخواست خود را مشاهده کند. در ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو کاربران علاوه بر گفتگوی امکان ارسال فایل با پیشوندهای متعدد و مشخص شده از سمت ادمین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ را دارند. ادمین سیستم پشتیبانی میتواند حجم و پیشوند فایلهای ارسال را مدیریت کند. ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو دارای امکان تشخیص هویت کاربران است. شما میتوانید علاوه بر آی پی کاربر منطقه جغرافیایی (لوکیشن) کاربر را نیز مشاهده کنید و هم اینکه از چه مرورگری و چه ورژنی از آن استفاده میکند. همچنین میتوانید مشاهده کنید از چه صفحاتی از سایت بازدید کرده است. کاربران شما میتوانند از طریق شماره همراه و یا ایمیل یک گفتگو ایجاد کنند. اسکریپت گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی مشتریان و تیکتینگ کایاکو را میتوانید در هر صفحه‌ای از سایت و یا حتی در چندین سایت خود قرار دهید و محدودیتی بابت تعداد گفتگوی انلاین و نیز تعداد کاربران نخواهید داشت. همچنین ماژول گفتگوی آنلاینو ماژول اتصال به ویپ بدون هزینه اضافی روی تمامی پکیج‌های نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان کایاکو قرار دارد. نحوه پیاده سازی آن بسیار ساده و قابل تغییر از سوی کاربر است. میتوانید لوگوی سازمانی خود را قرار دهید و از رنگ سازمانی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید یک پیغام پیشفرض برای آغاز گفتگو با کاربران تعریف کنید. ماژول گفتگوی آنلاین یک ابزار مقرون به صرفه است که در نهایت منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و میتواند یک مشتری بالقوه را تبدیل به یک مشتری بالفعل کند. برای کاربران پاسخگویی در لحظه یک ویژگی ارزشمند است و بسیاری از نخستین بازدیدکنندگان وب سایت ترجیح میدهند این امکان را تجربه کنند و نحوه پاسخگویی و سرعت عمل در پاسخگویی تاثیر بسزایی در تصمیم گیری کاربر خواهد داشت.

ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو بر روی تمامی نسخه‌های آن به صورت پیش فرض ارائه میشود. کاربران در هر ساعتی امکان گفتگوی آنلاین با اپراتورها و دپارتمانهای  مختلف را دارند. تمامی سوابق گفتگوی آنلاین در پروفایل کاربر بدون محدودیت ذخیره میشوند و برای اپراتورهای گفتگوی آنلاین و یا سایر اپراتورها قابل دسترسی هستند. پاسخگویی در لحظه به کاربران و حل مسائل و مشکلات آنها نقش بسزایی در فرایند پشتیبانی کاربران دارد. نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ مشتریان کایاکو یک ماژوب کامل و بدون محدودیت تعداد گفتگوی آنلاین به شما ارائه میدهد و شما را از تهیه سایر نرم افزارهای جانبی بی‌نیاز میکند. در نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو هر اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به سایر اپراتورها انتقال دهد و یا یک یا چند اپراتور دیگر را به گفتگو دعوت کند. در پایان مشتریان و کاربران میتوانند به نحوه پاسخگویی در گفتگوی آنلاین امتیاز دهند و در صورت نیاز اپراتور میتواند گفتگوی آنلاین را به یک تیکت تبدیل کند و به دپارتمان و کاربر مرتبط ارسال کند و کاربر از طریق کد پیگیری دریافتی ادامه‌ی روند پاسخدهی درخواست خود را مشاهده کند. در ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو کاربران علاوه بر گفتگوی امکان ارسال فایل با پیشوندهای متعدد و مشخص شده از سمت ادمین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ را دارند. ادمین سیستم پشتیبانی میتواند حجم و پیشوند فایلهای ارسال را مدیریت کند.

ماژول گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی و تیکتینگ کایاکو دارای امکان تشخیص هویت کاربران است. شما میتوانید علاوه بر آی پی کاربر منطقه جغرافیایی (لوکیشن) کاربر را نیز مشاهده کنید و هم اینکه از چه مرورگری و چه ورژنی از آن استفاده میکند. همچنین میتوانید مشاهده کنید از چه صفحاتی از سایت بازدید کرده است. کاربران شما میتوانند از طریق شماره همراه و یا ایمیل یک گفتگو ایجاد کنند. اسکریپت گفتگوی آنلاین نرم افزار پشتیبانی مشتریان و تیکتینگ کایاکو را میتوانید در هر صفحه‌ای از سایت و یا حتی در چندین سایت خود قرار دهید و محدودیتی بابت تعداد گفتگوی انلاین و نیز تعداد کاربران نخواهید داشت. همچنین ماژول گفتگوی آنلاینو ماژول اتصال به ویپ بدون هزینه اضافی روی تمامی پکیج‌های نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی مشتریان کایاکو قرار دارد.

نحوه پیاده سازی آن بسیار ساده و قابل تغییر از سوی کاربر است. میتوانید لوگوی سازمانی خود را قرار دهید و از رنگ سازمانی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید یک پیغام پیشفرض برای آغاز گفتگو با کاربران تعریف کنید.

ماژول گفتگوی آنلاین یک ابزار مقرون به صرفه است که در نهایت منجر به رضایت مشتریان خواهد شد و میتواند یک مشتری بالقوه را تبدیل به یک مشتری بالفعل کند. برای کاربران پاسخگویی در لحظه یک ویژگی ارزشمند است و بسیاری از نخستین بازدیدکنندگان وب سایت ترجیح میدهند این امکان را تجربه کنند و نحوه پاسخگویی و سرعت عمل در پاسخگویی تاثیر بسزایی در تصمیم گیری کاربر خواهد داشت.

 

مزایا نرم افزار گفتگوی آنلاین کایاکو

 

 

نرم افزار گفتگوی آنلاین همیشه و در همه جا در دسترسی است. با گفتگوی آنلاین مشتریان نیازی به جستجوی جزئیات تماس تلفنی و یا ایمیل را ندارند. آنها به سادگی در وب سایت شما قرار میگیرند و با یک کلیک یک جلسه گفتگو یا دریافت پشتیبانی و مشاوره راه‌اندازی میکنند.

یکی از مزایای کلیدی نرم افزار گفتگوی آنلاین کایاکو برای مشتریان، راحتی آن است. آنها میتوانند با کمترین اختلال از آن استفاده کنند و پیام‌ها را تایپ کنند و در عین حال به کارهای دیگر خود ادامه دهند.

وب سایت شما یک فروشگاه مجازی برای شماست. با افزودن ماژول گفتگوی آنلاین تیم خود را به همان روشی که باید در یک فروشگاه فیزیکی فعالیت میکنند و به صورت مستقیم با مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت شما گفتگو خواهند کرد.

برخی از افراد از ارتباطات تلفنی دوری میکنند و تصمیم برای تلفن کردن به یک مجموعه و پرس و جو در مورد محصولی خاص یا دریافت پشتیبانی و توضیح جزئیات مسئله مورد نظرشان برایشان سخت خواهد بود. همچنین برخی نیز علاقه‌ای به مکالمات ایمیلی زمانبر ندارند. افزودن نرم افزار گفتگوی آنلاین به وب سایت افزودن یک گزینه انتخاب دیگر برای مشتریان است.

نرم افزار گفتگوی آنلاین به شما اجازه میدهد داده‌های مورد نظر خودتان را جمع آوری کنید نظرسنجی بعد از یک گفتگوی آنلاین بازخورد مفیدی از نحوه ارائه پشتیبانی کارشناسان شما را در اختیار شما قرار میدهد.

یک مزیت نرم افزار گفتگوی آنلاین نسبت به رسانه‌های اجتماعی این است که فضای خصوصی‌تری را برای طرح مسئله و یا مشاوره فراهم می‌اورد و میتوانید مشکلات احتمالی را خارج از انظار عمومی حل کنید و و مانع از آسیب به اعتبار مجموعه شوید.

برای مشاغل بین المللی یکی از مزایای کلیدی نرم افزار گفتگوی آنلاین قابلیت چند زبانه بودن آن است که نرم افزار گفتگوی آنلاین کایاکو این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد.

همه مطالعات نشان میدهند که نرم افزار گفتگوی آنلاین یک جایگزین کم هزینه برای تلفن به عنوان یک کانال خدماتی است. یک جلسه گفتگوی آنلاین بیش از سی درصد ارزانتر از یک تماس تلفنی است.

نرم افزار گفتگوی آنلاین انتظار برای برقراری تماس و گوش دادن به یک موسیقی عموما غیر دلخواه! را حذف میکند و طبق مطالعات حل پرس و جو با استفاده از نرم افزار گفتگوی آنلاین به صورت میانگین ۴۲ ثانیه طول میکشد، در نتیجه کارشناسان شما میتوانند به کاربران بیشتری پاسخگو باشند.

یکی از مزایای نادیده گرفته شده نرم افزار گفتگوی آنلاین، ظرفیت آن برای تشویق تعامل است. این ویژگی شما را قابل دسترس‌تر میسازد زیرا بازدیدکنندگانی که علاقمند هستند به سرعت و به راحتی و تنها با یک کلیک میتوانند با شما وارد گفتگو شوند.