معرفی شرکت فرا سیستم

فرا سیستم

شرکت فناوری فراسیستم فرتاک (به شماره ثبت 731 نزد سازمان ثبت شرکت ها) یک مرکز تخصصی ICT  می باشد که بعنوان بخشی فعال از بدنه جامعه  IT کشور و با هدف ارتقاء سطح دسترسی به محصولات نوین تخصصی و به روز جهان با بهره گیری از کارشناسان مجرب در واحدهای  طراحی، فروش و پشتیبانی آماده ارائه محصولات و خدمات و همچنین اعطای نمایندگی در مراکز استانهای سراسر کشور می باشد که اساس فعالیت خود را بر پایه ی فناوری اطلاعات و ارتباطات پایه ریزی نموده است تا از این رهگذر بتواند خدمات متنوع، حرفه ای و پیشرفته ای را در زمینه الکترونیکی سازی و توسعه ارتباطات و ارائه نرم افزارهای مختلف برای مخاطبین و مشتریان خود فراهم سازد. 
امروزه حضور داشتن در دنیای اینترنت و توسعه ارتباطات و استفاده از سیستم های اطلاعاتی برای شرکت ها و سازمان ها وحتی افراد حقیقی به یک ضرورت غیر قابل اجتناب تبدیل شده است از این رو فراسیستم در جهت فراهم کردن امکان ارتباطات وسیع و حضور قدرتمند شرکت ها و سازمانها و موسسات در اینترنت با هدف تبلیغات بی حد و مرز، تجارت الکترونیک ، ایجاد بازار های بزرگتر، ارتباط مداوم، وسیع و دو طرفه با مخاطبین، ارائه پشتیبانی های گسترده، به حداقل رساندن کاغذ بازی و ... ابزارها و بسترهای لازم را فراهم نموده است. 
درچند سال اخیر فراسیستم با به خدمت گرفتن نیروهای متخصص، با تجربه و خوش ذوق و با تاکید بر نوآوری و تکنیک بالا، خدمات خود را با کیفیتی متمایز با سایر رقبا به مشتریان خود ارائه داده است که رضایت مشتریان شرکت که اغلب از شرکت ها، سازمانها و موسسات برجسته می باشند، موید این موضوع می باشد. 
فراسیستم تلاش خویش را به کار بسته تا بتواند از تمام ظرفیتهای خود برای یاری رساندن به مشتریان برای کاستن از مشکلات و افزایش بهره وری آنان با ارائه محصولات و خدمات کاملاً کاربردی و سود آور به آنان استفاده نماید. 

مدیر عامل : آرش فرآور 

 

موارد زیر چند نمونه از قابلیتهای ارائه شده در سیستمهای مبتنی بر تیکت ارائه شده توسط شرکت فراسیستم می باشد 

 

-    عدم نیاز به پاسخ گویی به صورت صوتی و با تلفن های معمولی 
-    امکان  رسیدگی به چند تیکت در آن واحد توسط یک کارشناس در قسمت پشتیبانی  
-    امکان تنظیم درجه اهمیت برای تیکت ها از سمت کاربران 
-    یکی دیگر از موارد بسیار مهم در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان، قابلیت کنترل سوال و جواب های رد و بدل شده  بین مشتری و کارشناس می باشد
-     قابلیت دریافت گزارش های مدیریتی از عملکرد زیر مجموعه ها 
-    به حداقل رسیدن مدت زمان پاسخ گویی به مشتریان به دلیل در دسترس بودن تمامی سوابق و اطلاعات مشتری که به محض تماس کلیه ی اطلاعات پیشین مشتری در اختیار کارشناس پشتیبانی قرار می گیرد

 

به صورت کلی سیستم تیکتینگ کمک در خور توجهی  به شما در جهت مدیریت و پشتیبانی مشتریانتان خواهد کرد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
شاتل
اسنپ
مخابرات ایران
نماوا
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
سازه پویش
گروه قطعات خودرو عظام
دانشگاه صنعتی شیراز
نقشه و مسیریاب بلد
سازمان امور اراضی کشور
گندم طلایی افق کوروش
فناوران شمالغرب کشورICTN
پیشگامان کویر آسیا
بهینه کوشان سپهر
دکتر ساینا
فناوران رهیاب سیستم آسیا
فرانگر پارس سیستم
بیمارستان علی ابن ابی طالب
مجتمع ستاره باران
سامانه اینترنتی خدمات گردشگری
جمیل سیر توس
ره پویان پردازش گستر صحرا
تراشه هوشمند نوین(طب سافت)
دانشگاه سمنان
کتاب فردا
آدورا طب
شیپور
دیوار
رایان پزشک
تیام رایان کیش
توانا رسسانه نوین
بیپ
دانشگاه علوم پزشکی گیلان
I Seema
سازمان بهزیستی