سیستم گفتگوی آنلاین

کایاکو مجهز به یک سیستم گفتگوی آنلاین می باشد که شما میتوانید با استفاده از این سیستم با کاربران خود گفتگو کنید، تمامی گفتگو ها در رزومه هر یک از کاربران ذخیره شده و برای هر یک از گفتگو ها کد رهگیری خاصی اختصاص داده میشود.
شما میتوانید به راحتی گفتگو را بین کارمندان و یا دپارتمان ها انتقال داده و یا کارمند خاصی را به گفتگوی ما بین  خودتان و مشتری دعوت کنید.
کارمندان میتوانند در هر لحظه از گفتگو متن های گفتگو را به عنوان تیکت از جانب مشتری ایجاد نمایندلازم به ذکر است که  همزمان ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت درج شده به مشتری هم  ارسال میگردد.تمامی گفتگو ها دارای سیستم نظرسنجی و درج سطح رضایت مشتری از پاسخ دهی کارمند می باشد که رضایت خود را از نحوه پاسخ دهی در سیستم ذخیره می نماید.
همچنین کاربر میتواند رونوشتی از گفتگوی خود با دپارتمان مورد انتخابی را به ایمیل خود ارسال کرده و یا پرینت نماید.
تمامی پرسنل و یا کارمندان میتوانند با همدیگر گفتگو کنند و یا فایل خاصی را به مشتری و کارمندان ارسال نمایند.
کایاکو دارای یک سیستم تشخیص هویت بازدید کننده سایت می باشد که با استفاده ازآن می توانید حتی بدانید هم اکنون کدام کاربر ها از سایت دیدن میکنند و حتی درحال مطالعه کدام تیکت هستند ، از کدام ای پی وارد سیستم شده اند ، در حال
گفتگو با کدام دپارتمان بوده ، یا اولین بار است که وارد سایت شده اند  ، آخرین بازدیدشان چه زمانی بوده و در صورت تمایل کارمند می تواند پیغامی به عنوان دعوت کاربر به گفتگو به وی ارسال نماید که در صورت تایید کاربر میتواند با آن کارمند گفتگونماید.
کارمندان میتوانند از متن های از پیش آماده ای برای گفتگو استفاده نمایند، برای مثال وقتی کاربری مشکلی را مطرح میکند که حالت عمومی دارد، کارمند با انتخاب متن وتوضیح مربوط به آن مشکل را به کاربر بدون تایپ مجدد آن ارسال نماید .
گفتگوی آنلاین کایاکو مجهز به یک سیستم ریموت دیسکتاپ می باشد که کارمند درصورت نیاز میتواند با ارسال پیغامی به کاربر و تایید از جانب وی به کامپیوتر وی به صورت ریموت وصل شده و کار های لازم و یا آموزش های لازم را به وی ارائه نماید