معرفی کایاکو

معرفی کایاکو

شرکت فراسیستم با خرید سورس کایاکو و بومی سازی کامل آن و اضافه کردن ماژول اس ام اس توسط کارشناسان مجرب خود توانسته است سهم بسزایی را در بهبود کیفیت پاسخگویی شرکت ها و سازمان ها و افزایش رضایتمندی مشتریان آنها را داشته و با ارائه آن به شرکت ها و سازمان هایی مانند به پرداخت بانک ملت و ویترین ایرانسل توانسته است باعث یکپارچگی خدمات پشتیبانی و افزایش رضایت مندی مشتریان آن ها گردد.

انتخاب شما در تهیه یک نرم افزار پشتیبانی مناسب، تاثیر چشم گیری در میزان موفقیت سازمان شما خواهد داشت. 

سازمان شما در هر مقیاسی که باشد به یک پشتیبانی بی نقص نیاز خواهد داشت. اصلی ترین هدف در هر سازمانی ارائه خدمات به مشتریان است، زمانی که درخواستی وارد مجموعه ای میشود همه کسانی که به نحوی در ارتباط با این درخواست خواهند بود میتوانند کلیه مراحل پاسخگویی و انجام موضوع مربوطه را پیگیری کنند. کایاکو این امکان را فراهم آورده است که در مدت زمان کوتاهی، مشتریان یک مجموعه مناسبترین پاسخ ممکن را دریافت کنند. 
استفاده از سیستم تیکتینگ زمان طولانی مکالمات تلفنی و هزینه های مربوط به آن را به میزان زیادی کاهش می دهد. همین امر سبب میشود پرسنل تمرکز بیشتری بر روی روند پاسخگویی داشته و مدت زمان بیشتری را نیز به پاسخگویی به مشتریان اختصاص دهند. 
مشتری نیز در جریان همه مراحل پاسخگویی قرار خواهد گرفت و با داشتن کد تیکت می تواند از آخرین وضعیت پاسخگویی تیکت خود مطلع گردد. 
در نهایت مدیر یک مجموعه با بررسی تیکت های پاسخ داده شده توسط هر یک از پرسنل میتواند کیفیت پاسخگویی به تیکت های مشتریان را بررسی کند. 
فراسیستم مفتخر است برای اولین بار در ایران نسخه کاملا بروز و فارسی شده کایاکو فیوژن را با قیمت مناسب در اختیار سازمانها  قرار دهد، امید بر آن است تا بتوانیم سهم عمده ای در بهبود شرایط و ارتقاء سطح پشتیبانی شرکت و یا سازمان شما داشته باشیم.